Google+ Followers

Sunday, December 25, 2016

Terbongkar rahsia awet muda


RAHSIA KEKAL CANTIK DAN SIHAT AWET MUDA

đź‘ Selalu tampil cantik ,anggun dan awet muda dengan Jus kasih sayang royal đź‘ 
đź‘ royal v sedia membantu anda untuk mencapai impian đź‘ 
.
.

✏ khasiat Jus kasih sayang royal v ✏

đź“Śmemelihara kesihatan dalaman wanita
đź“Śmeningkatkan keanjalan dan keremajaan kulit
đź“ŚMenaikkan seri wajah
đź“Śkulit jadi halus dan lembut
đź“Śmelambatkan penuaan
đź“ŚMenghilangkan kulit kusam

Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order





Friday, December 2, 2016

Kenapa wanita berperut buncit

 3 SEBAB MENGAPA LEPAS PANTANG BERSALIN PERUT MASIH BUNCIT WALAUPUN BADAN DAH NAMPAK KURUS
 memang stress memikirkan perut menggeleber ni.

SEBAB 1: RAHIM TAK KECUT BETUL SELEPAS BERSALIN

Haa.. jaga betul-betul rahim anda. Pastikan ianya kecut betul.

Sebab tu jadi boroi semacam sebab dalam rahim masih ada air sebab tak kecut betul.

Cara nak atasi?

Senang jeee..

Fully breastfeed baby anda. InsyaAllah cepat kecut.

Kepada yg tidak menyusukan baby mereka, boleh makan JRM Royal V yg dirumus khas oleh Bonda.

Kepada anda yg ada masalah ini, dia akan perasan air keluar banyak dari rahim lepas minum Royal V ni.

SEBAB 2: MAKAN PIL PERANCANG ATAU PIL HORMON PENCEGAH KEHAMILAN.

Wanita ni dik, bila hormon dia terganggu, mulalah benda bukan-bukan jadi.

Antaranya, emosi tak stabil. Nak maraahhh je.

Kena suami panas baran, berperangggg je keje. Haisyyy.

Lepas tu, metabolism badan pun jadi tak menentu bila kita makan atau guna benda-benda yg menganggu hormon ni.

Tu yg jadi exercise dan diet tak menyudah, tapi tak turun-turun berat badan. Perut pun jadi besar huhu..

SEBAB 3: KEPUTIHAN

KEPUTIHAN adalah punca wanita gemuk, punca suami menyampah nak bersama, kulit muka tak cantik..

keputihan la puncanya.

Ianya sangat menganggu hormon

TAPI YANG PENTING,
Penawar keputihan sudah terbukti ialah minum Royal V tau.

Thursday, December 1, 2016

Promosi royal v Rm 55 exc postage

Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 

Wanita 40an memang memerlukan royal v untuk kulit supaya dapat mengekalkan keremajaan wajah kita
Pengambilan royal v adalah berkesan bagi wanita 40an kerana ia terus bertindak dari dalam badan
Pengambilan royal v adalah sangat sesuai bagi wanita berkerjaya yang sibuk kerana kita hanya perlu sesudu pagi dan sesudu malam sahaja  untuk kekal cantik dan sihat. ia sangat mudah dan menjimatkan masa!

Apa yang paling penting untuk keserian dan kecantikan wajah wanita 40an ini adalah pengambilan ANTIOKSIDA YANG TINGGI!
Royal V  membantu Mengimbangi hormon badan
Membantu menegang kulit menjadi kan kulit segar bermaya dan berseri2