Google+ Followers

Sunday, December 25, 2016

Terbongkar rahsia awet muda


RAHSIA KEKAL CANTIK DAN SIHAT AWET MUDA

👠Selalu tampil cantik ,anggun dan awet muda dengan Jus kasih sayang royal 👠
👠royal v sedia membantu anda untuk mencapai impian 👠
.
.

✏ khasiat Jus kasih sayang royal v ✏

📌memelihara kesihatan dalaman wanita
📌meningkatkan keanjalan dan keremajaan kulit
📌Menaikkan seri wajah
📌kulit jadi halus dan lembut
📌melambatkan penuaan
📌Menghilangkan kulit kusam

Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order





Friday, December 2, 2016

Kenapa wanita berperut buncit

 3 SEBAB MENGAPA LEPAS PANTANG BERSALIN PERUT MASIH BUNCIT WALAUPUN BADAN DAH NAMPAK KURUS
 memang stress memikirkan perut menggeleber ni.

SEBAB 1: RAHIM TAK KECUT BETUL SELEPAS BERSALIN

Haa.. jaga betul-betul rahim anda. Pastikan ianya kecut betul.

Sebab tu jadi boroi semacam sebab dalam rahim masih ada air sebab tak kecut betul.

Cara nak atasi?

Senang jeee..

Fully breastfeed baby anda. InsyaAllah cepat kecut.

Kepada yg tidak menyusukan baby mereka, boleh makan JRM Royal V yg dirumus khas oleh Bonda.

Kepada anda yg ada masalah ini, dia akan perasan air keluar banyak dari rahim lepas minum Royal V ni.

SEBAB 2: MAKAN PIL PERANCANG ATAU PIL HORMON PENCEGAH KEHAMILAN.

Wanita ni dik, bila hormon dia terganggu, mulalah benda bukan-bukan jadi.

Antaranya, emosi tak stabil. Nak maraahhh je.

Kena suami panas baran, berperangggg je keje. Haisyyy.

Lepas tu, metabolism badan pun jadi tak menentu bila kita makan atau guna benda-benda yg menganggu hormon ni.

Tu yg jadi exercise dan diet tak menyudah, tapi tak turun-turun berat badan. Perut pun jadi besar huhu..

SEBAB 3: KEPUTIHAN

KEPUTIHAN adalah punca wanita gemuk, punca suami menyampah nak bersama, kulit muka tak cantik..

keputihan la puncanya.

Ianya sangat menganggu hormon

TAPI YANG PENTING,
Penawar keputihan sudah terbukti ialah minum Royal V tau.

Thursday, December 1, 2016

Promosi royal v Rm 55 exc postage

Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 

Wanita 40an memang memerlukan royal v untuk kulit supaya dapat mengekalkan keremajaan wajah kita
Pengambilan royal v adalah berkesan bagi wanita 40an kerana ia terus bertindak dari dalam badan
Pengambilan royal v adalah sangat sesuai bagi wanita berkerjaya yang sibuk kerana kita hanya perlu sesudu pagi dan sesudu malam sahaja  untuk kekal cantik dan sihat. ia sangat mudah dan menjimatkan masa!

Apa yang paling penting untuk keserian dan kecantikan wajah wanita 40an ini adalah pengambilan ANTIOKSIDA YANG TINGGI!
Royal V  membantu Mengimbangi hormon badan
Membantu menegang kulit menjadi kan kulit segar bermaya dan berseri2

Tuesday, November 29, 2016

Royal v jamu ratu malaya



Nk royal v?
Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order
KHASIAT ROYAL V

Menyingkirkan toksin yang berbahaya untuk kesihatan
Meningkatkan tahap metabolisme
Mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman
Membantu menstabilkan kandungan hormon estrogen di dalam tubuh wanita
Mengatasi masalah keputihan dan kitaran haid yang tidak stabil
Mengatasi osteoporosis dan simptom-simptom menopaus
Mengatasi masalah keputihan, sindrom pra-haid dan senggugut
Melangsingkan tubuh badan
Menentang serangan kanser payudara dan rahim
Mengecutkan tisu faraj
Menstabilkan tahap tekanan darah dan kadar gula dalam darah
Memelihara keanjalan dan keremajaan kulit
Mengurangkan kesan selulit
Meningkatkan keanjalan dan kecerahan kulit
Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, kedutan dan garis-garis halus
Menganjal dan membesarkan saiz payudara
Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit

Nak order Royal v Whatsapp 0182312710


DOS PENGAMBILAN
Perhatian :
Lelaki tidak dibenarkan mengambil Royal V
Cara makan: Boleh ambil sebelum atau selepas atau makan.
Simpan dalam peti sejuk.
ROYAL V tiada bahan pengawet
Hamil 2 bulan keatas jgn ambil Royal V

• Anak dara 1 sudu kecil 2 x sehari
• 30 tahun keatas :  1 sudu besar 2x sehari
• 31 – 45 tahun :  2 sudu besar dua x sehari • Wanita berusia 50 tahun ke atas
3 sudu besar 2x sehari

Minum secara berterusan utk kekal muda , cantik, sihat..

PERHATIAN !!

Royal V mengandungi herba yang sangat banyak dan selamat dimakan oleh penghidap kencing manis dan darah tinggi .
Ia bukan dari gula tebu dan bagi anda yang tidak pernah mengambil suplemen herba mulakan dengan dos rendah iaitu hanya satu sudu kecil sehari (selama 3 hari). Selepas 3 hari baru ikut dos yang disarankan.

Masa datang haid teruskan makan Royal V adalah lebih baik kerana ia dapat membersihkan darah yg tersumbat dn membersihkan rahim. Menghilangkan bau darah & Bau kemaluan yg x enak..!!
Simptom awalan :

1: Setengah wanita mengalami Payudara berdenyut dan seperti membengkak . Ini menunjukkan tindak balas payudara akan menegang.

2: Rasa ghairah yang tinggi bermaksud hormon wanita semakin tinggi dn oni petanda yg sgt bagus.

3: Keputihan akan keluar dengan banyak kerana ia bertindak membersihkan rahim dan baunya serta mengetatkannya.

4: Berdenyut kuat pada bahagian dalam Miss V kerana  ia  menguatkan otot dalaman dan dapat dirasai semasa melakukan hubungan seks.

TIP AGAR KEKAL KETAT SEPERTI DARA :

1: Minum Royal V setiap hari walaupun ketika haid.

2: Pastikan haid kering selepas 2 hari,
sebelum melakukan hubungan seks.

3: Elakkan meminum ais batu.

4: Jangan banyak mencangkung, ia akan melemahkan otot vagina.

5: Elakkan dari mengangkat berat.

6: Elakkan dari punggung terhentak.

Monday, November 28, 2016

Khasiat royal v jamu ratu malaya

KHASIAT ROYAL V

Menyingkirkan toksin yang berbahaya untuk kesihatan
Meningkatkan tahap metabolisme
Mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman
Membantu menstabilkan kandungan hormon estrogen di dalam tubuh wanita
Mengatasi masalah keputihan dan kitaran haid yang tidak stabil
Mengatasi osteoporosis dan simptom-simptom menopaus
Mengatasi masalah keputihan, sindrom pra-haid dan senggugut
Melangsingkan tubuh badan
Menentang serangan kanser payudara dan rahim
Mengecutkan tisu faraj
Menstabilkan tahap tekanan darah dan kadar gula dalam darah
Memelihara keanjalan dan keremajaan kulit
Mengurangkan kesan selulit
Meningkatkan keanjalan dan kecerahan kulit
Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, kedutan dan garis-garis halus
Menganjal dan membesarkan saiz payudara
Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit

Royal v jamu ratu malaya

Royal V (Persis Dara) ini.

KHASIAT ROYAL V JAMU RATU MALAYA

Melambatkan penuaan badan dan dalaman.
Meningkatkan sensual hubungan intim.
Membentuk tubuh badan yang lebih menggiurkan dan pejal.
Mengatasi masalah kewanitaan seperti keputihan, kegatalan dan berbau.
Merapatkan cengkaman otot vagina yang longgar akibat kerap bersalin.
Memberikan kenikmatan hubungan intim walaupun sudah berumur. vagina yang
KANDUNGAN ROYAL V JAMU RATU MALAYA

Kacip fatimah
Orange jasmine
Manjakani
Pueraria lobata
Air zam zam
Madu asli
Pinang Muda
CARA PENGAMBILAN ROYAL V JAMU RATU MALAYA

Minum 1 sudu besar dua kali sehari pada waktu pagi dan malam sebelum makan.
Perhatian: Wanita mengandung tidak dibenarkan mengambil produk persis dara.

Sunday, November 27, 2016


Hot Oil Melong Amara, memecahkan lemak di perut, lengan dan peha. Sangat efektif mencairkan lemak.
Bagus utk rawat sendi atau bengkak. Ia juga melembutkan kulit dari ekstrak susu kambing di dalamnya. Kalau sapu di pinggang atau ari-ari masa haid, darah keluar banyak dan pinggang pun tak sakit. Ada setengah orang sapu ni pun jadi senang buang air besar.

Dalam Hot Melong ada rumpai laut, susu kambing, lengkuas padi, melong, halia, buah pala. Mengancam panasnya dan ramai org suka.

Monday, November 21, 2016

Promosi royal v jamu ratu malaya

Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Emma jamu ratu malaya  Stokis selangor 




Sunday, November 20, 2016

Putik telaga dara jamu ratu malaya / bonda rozita

Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Emma jamu ratu malaya 
Emma jamu ratu malaya 
Emma jamu ratu malaya 
Putik Telaga Dara ( PTD) RM 19.90. Dibuat dari asas utamanya ialah herba. Kandungan bahan aktifnya mengandungi bahan anti septik untuk penyembuhan luka dan merawat jangkitan bakteria . Bau semulajdi herbanya menyegarkan untuk tempoh masa yg lama. Tambahan Nano dan bahan kolagen memudahkan kesannya untuk merawat jauh kedalam kulit vagina yang sangat sensitif. Wanita semakin berusia bentuk vagina menjadi tidak cantik dan kendur . Kebaikan Putik Telaga Dara dapat mengembalikan ketengangan kulit vagina wanita berusia..!! Dan banyak lagi kebaikannya INSYAALLAH Antaranya ialah :

IA MENEGANGKAN STRUKTUR KULIT VAGINA .
Mengetatkan bahagian luaran .
Mencantikan kembali bentuk vagina
Menghilangkan kegatalan akibat keputihan
Menghilangkan kulat, bakteria, dan fungus
Menghilangkan bau yg tidak enak
Mengawal keputihan
Sangat baik di amalkan 10 minit sebelum hubungan sex
Sangat selesa dan segar dipakai semasa datang haid
Selamat untuk wanita hamil yg banyak keputihan
Merawat luka dengan cepat wanita selepas bersalin
Sesuai untuk wanita di malam pengantin
Tahan lama kesegarannya .
Pekat dan menjimatkan
Kuasa Nano yg sihat efektif
Kualiti berbeza dengan produk lain dipasaran.

Royal v jamu ratu malaya /bonda rozita ibrahim


Royal V merupakan persediaan herba yang menghimpunkan kebaikan Manjakani, Black Cohosh, Pueraria Mirifica, Za’faran, Lingzhi, delima, madu asli serta pinang muda khusus untuk membantu mengekalkan keremajaan dan memelihara kesihatan dalaman kaum wanita.

Hormon estrogen merupakan sebatian yang dihasilkan oleh ovari wanita bermula akil baligh serta berperanan penting dalam kesihatan dalaman wanita. Di samping membantu melambatkan proses penuaan, estrogen turut memberikan kesan terhadap emosi mahupun fungsi seksual di samping membantu menggalakkan pertumbuhan tisu payudara, menstabilkan kitaran haid serta memelihara kesuburan kaum wanita.

Peningkatan paras estrogen turut mengakibatkan perubahan terhadap kesihatan fizikal di mana ia berupaya mengurangkan risiko serangan kanser payudara serta penyakit kardiovaskular yang melibatkan jantung, darah dan saluran darah.

Namun begitu, kandungan hormon estrogen di dalam tubuh wanita semakin berkurangan seiring dengan peningkatan usia. Sebarang perubahan terhadap kandungan estrogen ternyata memberi kesan terhadap kesihatan luaran mahupun dalaman seseorang, contohnya muncul tanda-tanda penuaan manakala fungsi seksual kaum wanita pula semakin berkurangan.

Pelbagai cara boleh dilakukan bagi membantu meningkatkan dan menstabilkan hormon estrogen di dalam tubuh badan. Antaranya:

Mengurangkan pengambilan kafein
Mengambil makanan yang tinggi kandungan phytonutrien, kolagen, Omega-3, vitamin D dan magnesium
Tidur dengan cukup
Jauhi toksin yang wujud di dalam makanan, persekitaran dan udara
Atasi serta kawal emosi dan stres
Mengamalkan gaya hidup yang sihat
Selain itu juga, pengambilan diet yang seimbang seperti herba mahupun buah-buahan seperti yang terkandung di dalam Jus Royal V turut berupaya meningkatkan dan menstabilkan kandungan hormon estrogen di dalam tubuh badan seterusnya membantu mengekalkan keremajaan dan kekal awet muda.
WhatsApp 0182312710 untuk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Emma jamu ratu malaya 
Stokis kajang / sri Kembangan 

Dengan r duse jamu ratu malaya senang kurus

Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Emma jamu ratu malaya 
Emma jamu ratu malaya 
Emma jamu ratu malaya 
«« R-DUSE  Minuman Campuran Jus Tembikai Susu dan Yogurt dengan kulit Kentang dan Garcinia

««Apakah itu R-duse..?? »»
R-Duse dijamin 100 % sedap. Perasa dari buah Honeydew (Melon). Paling berkesan untuk menggalakkan sistem penghadaman badan berfungsi lebih cepat untuk menyingkirkan lemak degil yang susah di cairkan.
Bahan-bahan formulanya dari bahan yang diyakini dengan izin Allah SWT dapat membantu penurunan berat, kerana berlaku dengan cepat dan selamat dimakan. Ia dari tumbuh-tumbuhan makanan yang diekstrakkan. Ia bukan dari herba yang panas dan selamat untuk diamalkan.

■ Anda pasti akan berpuas hati dengan hasilnya..!! Dapat dilihat seawal 2 minggu, sekiranya diet ketat dan senaman boleh turun 4 ke 10 kilo. Sekiranya tanpa diet boleh turun sebanyak 1 ke 3 kilo bergantung umur dan metabolisma anda.

«« Khasiat ramuan R-Duse »»

1. Garcinia Cambogia
■ Garam kalsium hidroksi asid sitrik (HCA) diambil dari ekstrak air Garcinia Cambogia.
■ Ia tidak bertoksik, tawar, tepung tidak berbau dan didapati sangat berkesan silih herba untuk mengawal kegemukan.
■ Menghalang kolesterol oleh lipogenesis.

2. Hoodia Goordoni
■ Hoodia Goordoni adalah sejenis tumbuhan sukulen dari Gurun Kalahari dapat mengawal selera, merangsang emosi & membantu anda kelihatan langsing.
■ Kaum San dari Afrika Selatan mengambil sukulen Hoodia untuk mengawal kelaparan semasa mereka keluar memburu dalam keadaan yang amat sukar dan mencabar.
■ Ia tiada kesan sampingan yang diketahui dan mengandungi molekul P57 yang dapat membuat otak percaya bahawa perut anda sudah kenyang.

3. Yogurt Powder
■ Yogurt dapat menurunkan berat badan. Bukan sj bagus untuk pencernaan tapi minuman ini juga memiliki efek melangsingkan. Yogurt, tidak mengandung serat namun memiliki efek penurunan berat badan dibandingkan dengan produk susu lainnya.

4. Citrus Aurantium
■ Aurantium sitrus, atau oren pahit, perubatan Tradisi China untuk meningkatkan kesihatan keseluruhan.
■ Termogenik juga berkuasa dalam "pembakaran lemak".
■ Synephrine meningkatkan kadar metabolisme badan.
■ Membakar kalori tanpa menghasilkan kesan sampingan negatif pada sistem saraf pusat dan sistem jantung.
■ Ephedra dijumpai dalam citrus aurantium mengurangkan selera makan dan meningkatkan kadar metabolisma.

5. Honeydew
■ Sebagai antikanser.
■ Membantu sistem pembuangan dengan mencegah sembelit.
■ Menurunkan resiko serangan penyakit jantung  dan stroke.
■ Mencegah penggumpalan darah.
■ Menurunkan risiko penyakit ginjal.
■ Menyembuhkan penyakit eksim.
■ Mencegah dan menyembuhkan panas dalam.

6. Potato Skin Ekstrak
■ Sangat berkesan menahan selera makan. Sejenis kulit kentang yang mengandungi kebaikan protin (Proteinaise Inhibator)
■ Ia selamat dimakan dan berjaya menipu serta mempengaruhi otak untuk terus merasa kenyang dan mengurangi selera makan. Hebatkan..!!

7. Green Tree Extract
■ Kini kajian saintifik mendapati ia dapat mengurangkan risiko barah esophagus.
■ Menyihatkan apabila diminum semasa rawatan barah.
■ Merawat arthritis rheumatoid.
■ Melaras kolesterol tinggi dan penyakit kardiovaskular.
■ Mengelakkan jangkitan dan meningkatkan fungsi imun.
■ Antioksidan Green Tea 100 kali lebih berkesan berbanding vitamin C dan 25 kali lebih kuat dari vitamin E dari segi perlindungan sel.
■ Melawan virus, melambatkan penuaan dan mempunyai kesan baik untuk kesihatan.
■ Catechin mempunyai kesan yang menakjubkan ke atas kesihatan seluruh badan.
■ Membantu pengawalan paras kolesterol LDL dan mengelakkan serangan jantung dan strok.

««« Kesan pengambilan »»»
■ Mudah buang air besar. Tidak menyebabkan cirit birit.
■ Selera makan berkurangan.
■ Kerap buang air kecil (sedikit bau).
■ Peluh banyak keluar dan mengeluarkan bau
(bau itu ialah toksin yang keluar).
■ Badan cepat kurus dan ringan. (Badannya banyak air dan lemak badannya mudah cair)
■ Badan padat jadi otot (Timbangan tak turun tapi badan mengecil dari saiz asal)
Dalam kajian kami membuktikan :
Pengambilan R-Duse selama 3 hari dengan pergerakan aktif
[13/10 17:27] Jamuratu: ««« Kesan pengambilan »»»
■ Mudah buang air besar. Tidak menyebabkan cirit birit.
■ Selera makan berkurangan.
■ Kerap buang air kecil (sedikit bau).
■ Peluh banyak keluar dan mengeluarkan bau
(bau itu ialah toksin yang keluar).
■ Badan cepat kurus dan ringan. (Badannya banyak air dan lemak badannya mudah cair)
■ Badan padat jadi otot (Timbangan tak turun tapi badan mengecil dari saiz asal)
Dalam kajian kami membuktikan :
Pengambilan R-Duse selama 3 hari dengan pergerakan aktif atau berpuasa dalam masa 3 hari boleh menurunkan 1 kg berat badan.

«««Perhatian»»» :
Orang yang tidak dibenarkan mengambil R-Duse :-
■ Wanita mengandung
■ Pesakit buah pinggang tahap dialisis
■ Pesakit Hiper tirod
■ Kanak-kanak 11 tahun ke bawah (12 tahun keatas boleh mengambil R-Duse)
■ Wanita bersalin (Selepas bayi umur 3 bulan, baru boleh makan R-Duse. Tujuannya supaya tidak menggangu penyusuan dan kesihatan bayi).

««Tips Cara Minum R-Duse & Bancuhannya »»

Bancuh 1 paket + 1 gelas air suam. Boleh mengambil R-Duse 2 paket sehari (jika ingin cepat kurus)

■ Dosage normal / jimat :
1 paket diminum selepas makan malam.
■ Dos cepat kurus :
Minum pada waktu pagi & petang
Jika ingin kesannya cepat kurus :-
■ Selepas makan malam minumlah R-Duse & jangan mengambil sebarang makanan selepas itu.
■ Banyakkan minum air putih sebelum tidur dan semasa bangun tidur.
■ Minum R-Duse 15 minit sebelum makan akan membantu kesan penurunan badan yang sangat pantas.
■ Bagi penghidap gastrik cara pengambilan yg terbaik ialah selepas makan

Khasiat mustanir jamu ratu malaya

Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Whatsapp 0182312710 utk order 
Emma jamu ratu malaya 
Emma jamu ratu malaya 
Emma jamu ratu malaya 
*Mustanir*

✔Harus diingat bahawa Mushtanir ini kaya dengan bahan antiseptik semulajadi dari herba terpilih. Antara kebaikan Mushtanir kepada masalah alahan, ialah :

      🔴Mengubati radang ekzema
      🔴Menyembuhkan penyakit kulit/luka
      🔴Menghilangkan jerawat
      🔴Merawat resdung

✔Antara kebaikan Mushtanir kepada masalah tenaga batin seperti ketidakupayaan pasangan untuk mencapai ereksi semasa melakukan hubungan seks serta boleh memberi kesan negatif kepada hubungan suami isteri :

       🔴Meningkatkan stamina dan tenaga
       🔴Meningkatkan kesuburan
       🔴Menambahkan tenaga zahir dan batin
       🔴Menambahkan keinginan seks
       🔴Mengimbangi mood
       🔴Merawat pasangan yang sukar hamil

✔Antara kebaikan Mushtanir kepada masalah rohani seperti kegagalan mengawal jiwa, mental, hati, kalbu dan fikiran akibat lalai pada Allah SWT :

       🔴Gangguan sihir atau jin stress dan
             tekanan perasaan
       🔴Keras hati atau baran
       🔴Mengurangi tekanan emosi marah
       🔴Mengawal kencing malam kanak2
       🔴Anti histeria
       🔴Anak malas belajar
       🔴Konflik perkahwinan

✔Antara kebaikan Mushtanir kepada masalah rohani seperti kegagalan mengawal jiwa, mental, hati, kalbu dan fikiran akibat lalai pada Allah SWT :

       🔴Gangguan sihir atau jin
       🔴Stress dan tekanan perasaan
       🔴Keras hati atau baran
       🔴Mengurangi tekanan emosi marah
       🔴Mengawal kencing malam kanak2
       🔴Anti histeria
       🔴Anak malas belajar
       🔴Konflik perkahwinan

Cara Pengambilan Mushtanir :

1. Orang Dewasa
◾ 2 kali sehari (1 sudu besar pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

2. Kanak-kanak berumur 5 tahun ke atas
◾2 kali sehari (1 sudu kecil pada setiap pengambilan dan harus diambil 1 kali pada waktu pagi dan 1 kali pada waktu malam selepas makan)

3. Diingatkan, jika anda mengambil sebarang ubat2an hospital, sila jarakkan pengambilan Mushtanir sekurang2nya 2 jam selepas mengambil ubatan hospital.

Friday, November 18, 2016

Royal v jamu ratu malaya

KHASIAT ROYAL V

Menyingkirkan toksin yang berbahaya untuk kesihatan
Meningkatkan tahap metabolisme
Mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman
Membantu menstabilkan kandungan hormon estrogen di dalam tubuh wanita
Mengatasi masalah keputihan dan kitaran haid yang tidak stabil
Mengatasi osteoporosis dan simptom-simptom menopaus
Mengatasi masalah keputihan, sindrom pra-haid dan senggugut
Melangsingkan tubuh badan
Menentang serangan kanser payudara dan rahim
Mengecutkan tisu faraj
Menstabilkan tahap tekanan darah dan kadar gula dalam darah
Memelihara keanjalan dan keremajaan kulit
Mengurangkan kesan selulit
Meningkatkan keanjalan dan kecerahan kulit
Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, kedutan dan garis-garis halus
Menganjal dan membesarkan saiz payudara
Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit

Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order
Whatsapp 0182312710 utk order

Friday, March 18, 2016

http://schonbeautymalaysia.simplesite.com/

http://schonbeautymalaysia.simplesite.com/

tiada lagi jeragat berkerak

dulu semua orang buat tak nampak
sembang pun pandang tempat lain
cakap pun ala kadar je
saya kecil hati...
sedih... sedih ...sedih tau..
nak bergaul pun segan
maklum la muka kusam dan nampak letih

tapi bila dah pakai Produk SChon beauty mist dan SChon beauty rifining
ada banyak perubahan...
suami semakin rapat melekat
kawan kawan pun dah mula bertanya
Awak pakai apa ?
Alhamdulillah...
terima kasih schon beauty...
Kelebihan SChon beauty
-------------------------
💕kulit licin tanpa jerawat💕
------------------------
💕kulit cerah tanpa jeragat💕
💕kulit gebu tanpa pori2 terbuka
💕wharsapp0182312710💕
---------------------------
💕Kebaikan SChon beauty💕
💕Untuk wajah 💕
💕Untuk menyembuhkan jerawat💕
💕 Bekas jerawat💕
💕Bintik hitam💕
💕Untuk penyembuhan luka dan penyakit kulit:💕
💕Digunakan untuk penyembuhan ulser, caranya hanya dispraykan pada tempat ulser atau dikumur.💕
💕Mempercepat penyembuhan luka terbuka (supaya cepat kering), spray sahaja pada tempat yg terluka 💕
💕Dapat menyembuhkan penyakit kulit.💕
💕Dapat menyembuhkan luka yang sukar disembuhkan pada penderita diabetes, dengan dispray. ditempat yang luka 💕
💕Dapat menyembuhkan pada penyakit Eczema.💕
💕Dapat mempercepat penyembuhan gatal-gatal pada kulit.

kulit licin tanpa jerawat

💕kulit licin tanpa jerawat💕
------------------------
💕kulit cerah tanpa jeragat💕
💕kulit gebu tanpa pori2 terbuka
💕wharsapp0182312710💕
---------------------------
💕Kebaikan SChon beauty💕
💕Untuk wajah 💕
💕Untuk menyembuhkan jerawat💕
💕 Bekas jerawat💕
💕Bintik hitam💕
💕Untuk penyembuhan luka dan penyakit kulit:💕
💕Digunakan untuk penyembuhan ulser, caranya hanya dispraykan pada tempat ulser atau dikumur.💕
💕Mempercepat penyembuhan luka terbuka (supaya cepat kering), spray sahaja pada tempat yg terluka 💕
💕Dapat menyembuhkan penyakit kulit.💕
💕Dapat menyembuhkan luka yang sukar disembuhkan pada penderita diabetes, dengan dispray. ditempat yang luka 💕
💕Dapat menyembuhkan pada penyakit Eczema.💕
💕Dapat mempercepat penyembuhan gatal-gatal pada kulit

Wednesday, March 16, 2016

kulitku putih ,glowing n flawless

Tension!!
Jeles je tengok wajah orang cantik,gebu,mulus,
Sudah mencuba macam-macam produk tapi hasilnya masih tetap sama..
Ok jangan sedih-sedih,
Jom saya kongsikan kelebihan dan keistimewaan SCHON BEAUTY
Dapatkan perubahan pada wajah anda tempoh 3-5 minit sahaja, kulit muka akan rasa dan nampak lebih lembut ,lembab,rasa segar,cerah serta eye bag akan berkurangan
Cara penggunaan;
Semburkan schon beauty mist keseluruh bahagian muka (2-4) kali spray
Boleh juga spray kebahagian leher
Tepuk perlahan lahan diseluruh bahagian muka dengan menggunakan 2-3 jari
Urut dengan lembut dibahagian bawah mata (3-4) Kali
Biarkan sehingga kering
Kelebihan schon beauty mist
-----------------------------------
Kulit wajah akan rasa dan nampak lebih tegang,cerah,lembab dan lebih segar dan eye-bag akan berkurang @ hilang dalam masa 3-5 minit sahaja
Ia juga boleh bertindak sebagai toner,moisturizer ,UV protector dan Krim malam.
Apabila kita spray pada muka,oxygen water yang bergetar akan terus menyerap kedalam kulit dan terus memberi kesan dari sudut kelembapan dan menegangkan kulit ,sebab itu eye-bag boleh terus hilang,apabila kulit bawah mata kita tegang eye-bag pun akan hilang
Mengandungi mineral semula jadi tulin
Melembab menyejuk ,dan menyegarkan kulit muka serta merta
Cepat meresap kedalam dan memberi kesan menyegarkan
Meresap kelapisan bawah kulit untuk membantu pemulihan sel kulit menjadikan kulit anjal Dan awet muda
Penggunaan berterusan akan menjadikan kulit sihat sekata ,glowing dan muda
Mudah dibawa kemana saja terutama bagi mereka yang mempunyai aktivi luar.
Spray saja biar pun dimana2
Juga membantu make-up tahan lama kulit segar tidak kusam
Whatsap 0182312710 

https://www.facebook.com/1796417767250313/videos/1974595322765889/?video_source=pages_finch_main_video

Saturday, March 12, 2016

hari hari cantik


Eeeee banyaknya jerawat..
dah macam macam produk saya Cuba
tapi tak berkesan....
==================================
dulu kulit muka saya teruk berjerawat
jerawat batu bernanah tambahan pula dengan resdung
makan seafood semua tak boleh
tiap tiap pagi bersin
dah macam macam Produk saya cuba
tapi semuanya tak berkesan...
ibu belikan satu set schon beauty
dia syorkan saya sembur setiap Kali selepas mandi, sembur setiap kali selepas berwuduk ,sembur setiap kali sebelum tidur..
Alhamdulillah ..
setelah seminggu
jerawat yang besar dan bernanah semakin mengecil
resdung juga berkurangan...
korang kena cuba produk yang sangat ni.
schon beauty rifining
penyelesaian kepada masaalah kulit and a
mengecilkan jerawat dalam masa 7 hari
mengawal Minyak dimuka
menyegarkan kulit
menghaluskan kulit
sembur sembur je cantik
Sila WhatsApp 0182312710

kecantikan semulajadi anda bermula disini

🌺Kecantikan semula jadi anda bermula disini🌺
Dulu dah cuba macam2 Produk...
Awal2 pakai tu ok la
Cantik,mulus,gebu
Tapi bila berhenti
Jeragat berkerak
Jeragat bertompok
Muka seperti peta dunia
Malu malu malu
Tak mau tengok muka kat cermin
Menyakitkan...
Mula lah tercari cari produk untuk hilangkan jeragat degil
Suatu malam terpandang iklan dekat fb schon beauty
Tergerak hati nak mencuba
Alhamdulillah..
Schon beauty amat sesuai dengan kulit wajah saya..
Saya akan setia bersama schon
Sembur sembur Cantik...
Anda bila lagi?
Sila WhatsApp 0182312710

kulit halus putih berseri seri

 Dapatkan perubahan pada wajah anda tempoh 3-5 minit sahaja, kulit muka akan rasa dan nampak lebih lembut ,lembab,rasa segar,cerah serta eye bag akan berkurangan

Cara penggunaan;
Semburkan schon beauty mist keseluruh bahagian muka (2-4) kali spray
Boleh juga spray kebahagian leher

Tepuk perlahan lahan diseluruh bahagian muka dengan menggunakan 2-3 jari
Urut dengan lembut dibahagian bawah mata (3-4) Kali
Biarkan sehingga kering

Kelebihan schon beauty mist
-----------------------------------

Kulit wajah akan rasa dan nampak lebih tegang,cerah,lembab dan lebih segar dan eye-bag akan berkurang @ hilang dalam masa 3-5 minit sahaja

Ia juga boleh bertindak sebagai toner,moisturizer ,UV protector dan Krim malam.

Apabila kita spray pada muka,oxygen water yang bergetar akan terus menyerap kedalam kulit dan terus memberi kesan dari sudut kelembapan dan menegangkan kulit ,sebab itu eye-bag boleh terus hilang,apabila kulit bawah mata kita tegang eye-bag pun akan hilang

Mengandungi mineral semula jadi tulin
Melembab menyejuk ,dan menyegarkan kulit muka serta merta

Cepat meresap kedalam dan memberi kesan menyegarkan
Meresap kelapisan bawah kulit untuk membantu pemulihan sel kulit menjadikan kulit anjal Dan awet muda

Penggunaan berterusan akan menjadikan kulit sihat sekata ,glowing dan muda

Mudah dibawa kemana saja terutama bagi mereka yang mempunyai aktivi luar.
Spray saja biar pun dimana2
Juga membantu make-up tahan lama kulit segar tidak kusam

Whatsap 0182312710

Friday, February 5, 2016

nak glowing? nak kulit putih gebu? nak kulit halus bak sutera? kami ada penyelesaianya

Nak glowing?
💜Nak kulit putih gebu?
💜Nak kulit halus bak mutiara?
💜Kami ada penyesaanya......
💜Dengan schon beauty mist
💜jadi cantik semudah ABC
💜Hanya spray dan spray
💜Kulit dah glowing flawless dan halus
================================
kulit kusam
Kulit berminyak
jeragat berkerak
jerawat bertempek..
Dah tiada lagi
Berjemur sakan pun tiada masaalah
Tetap menawan..
Alhamdulillah
Schon beauty mist terbukti berkesan dan dapat memperbaiki kulit wajah menjadi lebih sihat dan sebening Kristal..
Fenomena!!!!!!!!
Spray ajaib yang sedang hot di Malaysia.
Terbukti berkesan dan selamat👍👍👍
=================================

Wah!!! Serious cakap ...
Macam tidak percaya je..
Spray2 kat muka je...
Muka boleh jadi cantik,lembab dan berseri seri..
WhatsApp 0182312710
untuk harga promosi
Schon beauty spray mengandungi mineral semulajadi
Sesuai untuk golongan usia
Termasuk selamat untuk ibu hamil
Bukan untuk jerawat dan jeragat he
Masaalah kulit lain insya Allah...
Selamat tinggal kulit kusam
==================================================================
💜schon beauty mist
💜meremajakan kulit
💜melembabkan kulit
💜meratakan warna kulit
💜mencerahkan kulit
💜sebagai toner/ pelembab
💜menjaga agar make up tahan lebih lama
💜bertindak sebagai anti penuaan
💜mengecilkan pori pori
💜menguatkan akar rambut

selamat tinggal kulit kusam

Kelebihan saya adalah kenyakinan saya💙
💙kenyakinan saya adalah bila saya bersama schon beauty yang dapat membantu saya memiliki kulit yang halus,mulus,putih gebu glowing n flawless...💙
Dapatkan perubahan pada wajah anda tempoh 3-5 minit sahaja, kulit muka akan rasa dan nampak lebih lembut ,lembab,rasa segar,cerah serta eye bag akan berkurangan💙
Cara penggunaan;
Semburkan schon beauty mist keseluruh bahagian muka (2-4) kali spray
Boleh juga spray kebahagian leher
Tepuk perlahan lahan diseluruh bahagian muka dengan menggunakan 2-3 jari
Urut dengan lembut dibahagian bawah mata (3-4) Kali
Biarkan sehingga kering
Kelebihan schon beauty mist
-----------------------------------
Kulit wajah akan rasa dan nampak lebih tegang,cerah,lembab dan lebih segar dan eye-bag akan berkurang @ hilang dalam masa 3-5 minit sahaja
Ia juga boleh bertindak sebagai toner,moisturizer ,UV protector dan Krim malam.
Apabila kita spray pada muka,oxygen water yang bergetar akan terus menyerap kedalam kulit dan terus memberi kesan dari sudut kelembapan dan menegangkan kulit ,sebab itu eye-bag boleh terus hilang,apabila kulit bawah mata kita tegang eye-bag pun akan hilang
Mengandungi mineral semula jadi tulin
Melembab menyejuk ,dan menyegarkan kulit muka serta merta
Cepat meresap kedalam dan memberi kesan menyegarkan
Meresap kelapisan bawah kulit untuk membantu pemulihan sel kulit menjadikan kulit anjal Dan awet muda
Penggunaan berterusan akan menjadikan kulit sihat sekata ,glowing dan muda
Mudah dibawa kemana saja terutama bagi mereka yang mempunyai aktivi luar.
Spray saja biar pun dimana2
Juga membantu make-up tahan lama kulit segar tidak kusam
Whatsap 0182312710




kulit licin bak sutera dngan schon beauty mist

Nak glowing?
💜Nak kulit putih gebu?
💜Nak kulit halus bak mutiara?
💜Kami ada penyesaanya......
💜Dengan schon beauty mist
💜jadi cantik semudah ABC
💜Hanya spray dan spray
💜Kulit dah glowing flawless dan halus
================================
kulit kusam
Kulit berminyak
jeragat berkerak
jerawat bertempek..
Dah tiada lagi
Berjemur sakan pun tiada masaalah
Tetap menawan..
Alhamdulillah
Schon beauty mist terbukti berkesan dan dapat memperbaiki kulit wajah menjadi lebih sihat dan sebening Kristal..
Fenomena!!!!!!!!
Spray ajaib yang sedang hot di Malaysia.
Terbukti berkesan dan selamat👍👍👍
=================================

Wah!!! Serious cakap ...
Macam tidak percaya je..
Spray2 kat muka je...
Muka boleh jadi cantik,lembab dan berseri seri..
WhatsApp 0182312710
untuk harga promosi
Schon beauty spray mengandungi mineral semulajadi
Sesuai untuk golongan usia
Termasuk selamat untuk ibu hamil
Bukan untuk jerawat dan jeragat he
Masaalah kulit lain insya Allah...
Selamat tinggal kulit kusam
==================================================================
💜schon beauty mist
💜meremajakan kulit
💜melembabkan kulit
💜meratakan warna kulit
💜mencerahkan kulit
💜sebagai toner/ pelembab
💜menjaga agar make up tahan lebih lama
💜bertindak sebagai anti penuaan
💜mengecilkan pori pori
💜menguatkan akar rambut
#sayajualonline
#malaysiaonline
#schonbeauty
#rahsiawanitajelita


schon beauty mist

semakin hari semakin sayang
==============================
Hari demi hari semakin ramai yang menyukai produk schon beauty mist
95% dari pengguna berpuas hati dengan keberkesanan Schon beauty mist pada kulit wajah mereka.
Untuk yang belum mencuba
sila whatsapp 0182312710
anda akan dapat harga promosi daripada kami..
Dapatkan perubahan pada wajah anda tempoh 3-5 minit sahaja, kulit muka akan rasa dan nampak lebih lembut ,lembab,rasa segar,cerah serta eye bag akan berkurangan
Cara penggunaan;
Semburkan schon beauty mist keseluruh bahagian muka (2-4) kali spray
Boleh juga spray kebahagian leher
Tepuk perlahan lahan diseluruh bahagian muka dengan menggunakan 2-3 jari
Urut dengan lembut dibahagian bawah mata (3-4) Kali
Biarkan sehingga kering
Kelebihan schon beauty mist
-----------------------------------
Kulit wajah akan rasa dan nampak lebih tegang,cerah,lembab dan lebih segar dan eye-bag akan berkurang @ hilang dalam masa 3-5 minit sahaja
Ia juga boleh bertindak sebagai toner,moisturizer ,UV protector dan Krim malam.
Apabila kita spray pada muka,oxygen water yang bergetar akan terus menyerap kedalam kulit dan terus memberi kesan dari sudut kelembapan dan menegangkan kulit ,sebab itu eye-bag boleh terus hilang,apabila kulit bawah mata kita tegang eye-bag pun akan hilang
Mengandungi mineral semula jadi tulin
Melembab menyejuk ,dan menyegarkan kulit muka serta merta
Cepat meresap kedalam dan memberi kesan menyegarkan
Meresap kelapisan bawah kulit untuk membantu pemulihan sel kulit menjadikan kulit anjal Dan awet muda
Penggunaan berterusan akan menjadikan kulit sihat sekata ,glowing dan muda
Mudah dibawa kemana saja terutama bagi mereka yang mempunyai aktivi luar.
Spray saja biar pun dimana2
Juga membantu make-up tahan lama kulit segar tidak kusam
Sembur sembur je cantik