Saturday, May 8, 2010

hilang ingatan...........

 Seorang lelaki baru mengalami kemalangan jalan raya , kesan daripada kemalangan itu,lelaki tersebut mengalami 
gangguan otak menyebabkan hilang ingatan lalu sahabatnya cuba memulihkan keadaannya.

sahabat: Saya Farid kawan baik kamu..Kami ingat saya lagi?  Saya rakan se pejabat kamu.a
lelaki sakit...kenapa saya tak kenak kamu?
sahabat...sebab ingatan kamu terganggu kerana kemelangan tempuh hari.
lelaki sakit....tapi kenapa saya boleh kenal ibu dan mereka yang datang melawat saya.Kenapa awak kawan baik,tapi saya macam tak pernah kenal kamu.
sahabat.....Mungkin balutan dikepala kamu membuatkan kamu kurang jelas melihat saya.
lelaki sakit.... siapa nama kawan kamu yang terlibat dalam kemalangan itu?
sahabat.......Adam
lelaki sakit...tapi nama saya sulaiman...
sahabat....$$$$$$$$

No comments:

Post a Comment